8 клас
Біологія
Особливості функціонування ока людини
Опрацювати п. 43
1. Які
функції виконують палички та колбочки?
2. Що
таке акомодація? (письмово). Як вона відбувається?
3. Які
можливі порушення зору людини? (письмово)
4. Вивчіть
правила гігієни зору
5. Тести
с.207 (письмово)
Слухова сенсорна система
Опрацювати п. 44
1. Яка
будова слухової сенсорної системи?
2. Яка
будова середнього вуха?
3. Що
таке кортіїв орган?
4. Як
працює слухова сенсорна система?
5. Тести
с.212 (письмово)
8 клас
Основи здоров’я
Мотоцикл і
безпека
Опрацювати п. 22
1. Який
транспортний засіб називають мотоциклом?
2. Які
транспортні засоби прирівнюються до мотоциклів?
3. Ознайомтесь
з ПДР для мотоциклів
4. Вивчіть
правила безпечної поїздки для пасажира мотоцикла
5. «Моделюйте»
с. 106 (письмово)
7 клас. Біологія.
Тема: Молюски.
Завдання:
1.
Опр. &13
! Характерні ознаки молюсків:
-
Відділи
тіла: голова, тулуб, нога
-
Тіло
зазвичай вкрите мушлею
-
Органи
дихання – зябра чи легеня
-
Мешкають
у водоймах та вологих місцях суходолу
2.
Порівняйте
ознаки черевоногих, двостулкових та головоногих молюсків. Що в них спільного та
відмінного?
3.
Чим
живляться молюски?
4.
Як
утворюються перлини?
5.
Поясніть
роль молюсків у природі та житті людини.
Тема: Паразитичні безхребетні тварини.
Завдання:
1.
Опр. &14,15
2.
Проаналізувати
цикл розвитку печінкового сисуна (мал.78 с.58)
3.
Якої
шкоди організму людини можуть завдати сисуни, ехінокок, бичачий ціп’як, стьожак
широкий?
4.
Як
нематоди шкодять культурним рослинам?
5.
Як
можна запобігти зараженню гельмінтами?
6.
Назвіть
пристосування членистоногих до паразитизму?
7.
Чим
небезпечні кровосисні кліщі, воші, блохи, кровосисні комарі?
Немає коментарів:
Дописати коментар